Χρησιμοποιούμε cookies!

Συχνές ερωτήσεις

1. Μπορεί να παραλάβει κάποιος άλλος την παραγγελία μου;

Την παραγγελία σας μπορεί να παραλάβει και τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοσή της θα ζητηθεί από το άτομο αυτό να υπογράψει το Δελτίο Παραλαβής αντί για εσάς κατόπιν επίδειξης αστυνομικής σας ταυτότητας.

2. Με ενημέρωσαν από την εταιρεία ταχυμεταφορών ότι το πακέτο μου επιστράφηκε στα γραφεία σας. Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση αυτή;

Υπάρχουν δυο (2) λόγοι για τους οποίους επιστράφηκε το πακέτο :

A) Απών Παραλήπτης. Σε αυτή τη περίπτωση, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες της εταιρείας courier να παραδώσει το πακέτο στην «πόρτα» σας, ο παραλήπτης δεν τήρησε την συμφωνία σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας, καθιστώντας αδύνατη την παράδοση του πακέτου σας.

B) Άγνωστος Παραλήπτης. Με τον όρο αυτό εννοούμε τον παραλήπτη του οποίου τα στοιχεία όπως Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τ.Κ., Τηλέφωνο Επικοινωνίας κ.α. δεν είναι σωστά ή ακριβή, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η παράδοση του πακέτου.

3. Το προϊόν που παρέλαβα δεν είναι αυτό που παρήγγειλα. Τι πρέπει να κάνω;

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας σάς παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο από αυτό της παραγγελίας μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα. Η εταιρεία μας θα σας το αλλάξει εφόσον υπάρχει διαθέσιμο σε στοκ μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο +302103464986 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10πμ-4μμ), έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε περαιτέρω το θέμα και να δούμε που ακριβώς βρίσκεται το σφάλμα. Αξίζει να σημειωθεί πως η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, εντός 15 ημερών, κατόπιν συνεννόησης και με την προϋπόθεση πως η αλλαγή δεν γίνεται με την υπαιτιότητα του πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση υπαιτιότητας η εταιρεία δεν επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών της επιστροφής των προϊόντων.

4. Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος .

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο +302103464986 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10πμ-4μμ), έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε περαιτέρω το θέμα και να δούμε που ακριβώς βρίσκεται το σφάλμα. Αξίζει να σημειωθεί πως η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, εντός 15 ημερών, κατόπιν συνεννόησης και με την προϋπόθεση πως η αλλαγή δεν γίνεται με την υπαιτιότητα του πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση υπαιτιότητας η εταιρεία δεν επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών της επιστροφής των προϊόντων.

5. Ποιες είναι η προϋποθέσεις για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός επτά (7) ημερών από την παραλαβή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «adonioadrianobags@gmail.com» γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος επιστροφής. 

Προϋποθέσεις επιστροφής:

A. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί

B. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (15) ημερολογιακών ημερών

Γ. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ)

Δ. Να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν

Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση πρέπει να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε ένα μεγαλύτερο κουτί- έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.

6. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για την αλλαγή ενός προϊόντος;

Στις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο +302103464986 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10πμ-17μμ) ή στο email adonioadrianobags@gmail.com αναφέροντας τον κωδικό του προϊόντος έτσι ώστε να διευκρινιστεί ο λόγος επιστροφής του προϊόντος.

7. Ποια είναι γενικά η πολιτική σας σχετικά με επιστροφές;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και - μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Η αποστολή των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται δωρεάν μόνο κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών +302103464986 (και μέσω της ίδιας εταιρίας ταχυαποστολής με την οποία απεστάλη το προϊόν για πρώτη φορά και εντός 15 ημερών).

Σε περιπτώσεις που κριθεί απαραίτητη η επιστροφή χρημάτων τότε η διαδικασία επιστροφής θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση.

8. Αλλαγές στα εκπτωτικά προϊόντα γίνονται; Στα εκπτωτικά μας προϊόντα ισχύει η γενική πολιτική αλλαγών!